Helgen

I fredags när jag sluta skolan tog jag bussen till Skäggetorp.. Gick upp till mamma efter medicinen.. Sen så gick jag till Jenny. Hon och jag gick upp till centrum och handlade lite.. Sen kom Daniel och hämta mig =).. Vi åkte hem till mig och jag byte kläder.. Sedan åkte vi hem till han och var här ett tag.. Sedan så skjutsade vi Sandra till Skänninge.. Sedan så åkte vi hem till Daniel igen och sedan så tog vi bussen in till stan.. Träffade Jenny och Rickard.. Sedan så drog vi till Ekholmen med lite folk och möte upp Marcus så festa vi lite.. Jag drack 2-3 öl bara.. Good for me =).. Sedan så drog dom andra på en annan fest så jag och Daniel drog till Resecentrum. Vi skulle åkt till Ljungsbro men bussen skulle gått efter en timma så vi drog till mamma i Skägget i stället.. Sov där.. jag lagade lite mat när vi kom fram så åt vi och det.. Mys.. Pusspuss

I lördags så vakna jag rätt tidigt av att telefonen ringer.. Men sen somnade jag om. Sedan gick jag och Daniel upp. Tuddi och hans pappa kom och hämta oss i Skäggetorps centrum vid halv 11.. Så drog vi hem till Daniel sedan så drog vi ner till tennis center, för Daniel skulle träna några :P.. Jag tog ett rack av Daniel och stod och dutta med bollen =).. Sedan så skjutsade vi hem Cellin sedan så åkte vi hem till Daniel.. Tog det bara lugnt.. Sedan så lagade Daniel mat.. Gott gott.. Sedan kolla vi på film =)

Idag då så har jag inte gjort mycket.. Följde med Daniel ner till tennis centret då han skulle jobba idag med.. Satt och kollade på.. Sedan så åkte vi hem till Daniel igen och jag spelade the sims.. Kul =).. Åt för en stund sen =).. Jätte gott var det =).. Och det funkar bra än så länge med medicinen eftersom dom sänkt den på mig men det funkar bra.. Nu sitter jag här och Sandra sitter bredvid =).. Daniel och Tuddi är ute.. Dom kommer väl om ett tag.. Får se vad som händer sen.. pössss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!