Idag då

Idag så väckte pappa mig och fråga om jag skulle med till jobbet.. Och jag följde med så var ju bara att klä på sig och åka.. Satt på hans jobb och kollade på filmen sex and the city 2 och den var helt okej faktiskt.. Sen så slutade pappa jobbet så då åkte vi till Skägget. Träffade Macke, Kimberly, Thindra och så hade han även med sig Anton =). Trevligt trevligt.. Sen så träffade vi även Ante och Emma =).. Snacka med dom ett tag sedan åkte vi vidare till glassbanken =).. Köpte öl som jag ska ha imorgon =). Gött.. Imorgon blir det att fira Pontus lite sedan efter det blir det att åka till Gustaf =).. Mysigt ska det bli och längtar redan tills imorgon då jag kommer till Gustaf! Hehe för då jävlar ska han och jag mysa! Har saknat han fast jag träffa han senast igår. Men i alla fall.. Idag vet jag inte vad som händer ingenting antar jag..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!