inte skrivit på ett tag

Hejsan var ett tag sen nu!

Börjar att skriva om torsdagen då:
Då möte jag upp Carro efter skolan.. Följde med henne då hon skulle avslutade där hon jobbade.. Sen så drog vi till skägget och drog till Ikano.. Men jag hittade inget.. Ett par skor till Carros och deras son som dom ska få i februari! =).. Skoj, sen tog jag och Carro en fika sen så gick vi hem sen så åkte vi till Jula och kolla där.. Då hitta jag ett fodral till min kamera.. Så drog vi till Willys sen träffade vi Nadia ett tag sen drog jag hem till mamma och sov där..

I fredags så vakna jag rätt skapligt.. Drog till resecentrum och träffade Lulle =).. Mys mys sen så tog jag bussen till stan där jag gick till trädgårds förgreningen då min klass skulle samlas där.. Så kom hela klassen till slut och vi gick runt där och svarade på frågor.. Sen så gick vi till McDonalds och åt sen tog vi bussen till gamla linköping där vi skulle äta lunch men vi hade ju redan ätit så vi satt bara där och glodde typ.. Efter vi slutat så åkte jag och Kirsty (Sanna) till stan, gick in på H&M där hon hitta en mössa och jag underkläder.. Sen så tog vi bussen till resecentrum där jag träffade Lulle.. Vi åkte hem till han.. Sen så vid 6 tiden åkte jag hem träffade Carro, sen möte Carro och jag upp Carro.. Så jag och Carro drog upp till centrum. Sen så gick vi hem till henne då vi var barnvakt åt Tindra Josses barn. =).. Sen kom jag hem vid 2 tiden..

Det var såna på bilden jag köpte =)


I går då lördags så ringde Carro mig och väckte mig vid halv 8.. Bara att gå upp då och klä på sig och dra till Martin alltså Carro bor där.. Så cyklade dit och vi gav Tindra mat och det sen gick vi ut på promenad.. Sen så gjorde vi det typ hela dagen.. Martins syster kom till dom med så vi gick bort till Carros mamma.. Satt där och väntade på att Josse skulle komma.. Vid halv 7 ? typ så kom hon och hämtade Tindra.. Jag gick hem och började färga håret =).. Sen gick jag ut och träffade Natti =).. Satt och pratade med henne i ca två timmar.. Så färgen satt ju i länge vill jag lova haha.. Sen så köpte jag även Simmes mobil =).. Så nu har jag ny mobil igen =).. Sen gick jag in vid 12 tiden och duscha ur håret och duschade.. Sen gick jag och la mig

I morse då så vakna jag av att hem telefonen ringde ett antal gånger men orkade inte gå upp och svara. haha sen ringde det på dörren.. Tänkte gå upp och öppna men då var mamma redan vid dörren.. Haha.. Så gick och la mig igen men somnade inte om då mamma ropa på mig och sa att jag skulle hjälpa henne. Oo jobbigt tänkte jag men men sen gick jag inte upp för ens hon fråga om jag ville ha vitlöks bröd haha.. Då gick jag upp åt lite och tänkte lägga mig igen då hon sa ingen ide att du lägger dig bättre du klär på dig och följer med ut med hundarna.. Mm visst så klädde på mig så gick vi ut med hundarna sen så gick vi upp till centrum där även Carro kom.. Sen så gick jag och Carro till Catrin och lämnade varorna.. Sen gick vi till bänken och rökte sen gick jag upp sen gick jag, mamma och Simme till centrum där mamma köpte en mössa till mig och ett par gosiga strumpor men ska ge henne pengar för det.. Hehe.. Sen nu sitter jag här hemma hos pappa. Får se vad jag ska göra..

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!