Jaha

Igår då så drog vi på bion. Den var bra.. Efter bion vände Gustaf totalt och säger att han inte ville fortsätta.. Aja visst. Så han skjutsar in mig till stan där jag träffar Lukas. Så han och jag drog till 55:an och tog oss en öl och en jägermeister.. Sedan drog vi iväg på någon fest.. Kul hade vi i alla fall.. Sedan tänkte vi dra till 55:an igen men det hade stängt så vi gick till Pitch Black och tog oss två öl.. =).. Sedan drog vi hem till Lukas bror.. Sedan hem till Lukas.. I morse gick jag från Lukas ner till resecentrum. Där gick jag in och köpte på laddning till min mobil. Sedan skulle ja ladda på busskortet. Och jo men visst.. Märks att jag är blondin.. Kom på efteråt att jag hade tankat på 100 kr på mitt skolkort. Hoppas bara skolkortet funkar nu.. Hehe. Annars får dom väl ändra de. Hehe.. Men sen i alla fall åkte jag ut till Gustaf umgicks lite med han. Sedan nu sitter jag hemma. Han skjutsade hem mig.. Han skulle till Mantorp på något bil race.. Men men.. Får se när man träffar han igen. Vi skulle i alla fall vara vänner.. Puss på helgen annars!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!