Jahop

Tjolahopp. Precis ätit lite mat.. Vart hemma gjord pyttipanna med ägg.. Gott men åt inte så mycket då jag inte alls kände mig hungrig. Har ont i knät, armbågen, knölen vid foten fortfarande.. Magen gör med lite ont.. Huvudet är det lite bättre med i alla fall..Men att hans föräldrar står på hans sida och tror att han inte gjort något det är för mig helt obegripligt.. Men men vissa e ju som dom är tyvärr.. Tror alltid det godaste om sina barn. Men en sak är säker jag hoppas denna gång att du lär dig! Och liksom fattar inte varför du ringde dit din mamma, pappa och ena din bror? Som din mamma sa till mig att jag aldrig mer skulle vissa mig ute hos dig skiter jag fullständigt i för hade ändå aldrig mer velat komma till dig efter att du knuffa mig nerför din jävla utomhus trapp så jag slog i sten plattorna.. Visst du hjälpte mig in sedan och fråga om du skulle hämta is men liksom hallå?? Det som gör ondast är att veta att du verkligen är kapabel till att slå en tjej! Det trodde jag inte om dig men det har ju hänt innan med så nu har jag äntligen lärt mig något! Men men får hoppas värkarna går över. Är ju trots allt skola imorgon! Sen imorgon skulle jag och pappa hälsa på min bror som ligger på sjukan.. Men men skriver mer sen. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!