låt mig va

Alltså herregud! Snälla låt mig vara och sluta hitta på massa jävla saker?!!!!! Blir så jävla förbannad och trött på detta så fy helvete! Alltså vad är era problem? En utav er ska för i helvete bilda familj och en utav er har det redan? Liksom för i helvete ge er? Vart är det ni vill komma med detta? Få mig och  hon osams?? Och sen säger den andra att nej det var inte så det var hon som sa att det var du som sagt så om mig? Snälla alltså orkar inte med det här????? Får rycket på det här snälla tala bara sanning och säg i stället som det är!


Och skiter i vilket om jag inte får skriva hon heller! För det här är min blogg. Tycker ni inte om det jag skriver läs då inte!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!