Patetisk

Alltså du är så jävla patetisk. Hur orkar du med dig själv? Sprejar in killparfym i mitt skåp? Vad vinner du på det? Herre gud så jävla fel skapt man kan bli! Är så jävla förbannad. Gud och alla människor..

Igår i alla fall så kolla vi på tv jag och David. Var även hemma hos hans föräldrar igår. Pratade lite och hade det trevligt. Åt även lite gott =). Mackor med ägg och korv det var riktigt gott.. Sedan åkte vi till Östenssons och handlade lite.. Sedan åkte vi hem till David igen och kollade tv och lite.. Sedan vart det att sova

Idag tog jag bussen från David vid 7.15 i morse.. Var i resecentrum vid 8. Väntade in Kirsty sedan drog vi vidare till Simhallen där vi fikade =). Dom andra simmade.. Hehe.. Sedan åkte vi till skolan. Hade natur kunskap, matte och mode.. Hade matte prov och det gick faktiskt bra =).. Nu sitter jag ute hos Gustaf han är ute och håller på med bilen. Är så trött på han med på ett sätt.. Men men det får väl gå. Nu ska jag i alla fall gå. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!