Precis

Idag har jag inte gjort mycket... Igår fick jag somna bredvid Gullungen <3 Mys på högsta nivå!
Jag vet jag har gjort fel. Förlåt mig älskling.. Vill bara att det ska bli bra mellan oss igen och jag vet att det kommer bli bra mellan oss! Igår så vart det mycket prat och till min förvåning så var det bara prat och inget skrik och gap. =).. Jag älskar dig och har alltid älskat dig och kommer alltid att älska dig med

Idag som sagt vakna jag bredvid älsklingen min! Hur mys som helst sen har vi inte gjort så mycket mer idag bara tagit det lugnt.! Hur skönt som helst. Blir att ta det lugnt fortsättningen av kvällen med.. Imorgon blir det skola.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!