rubrik?

Hejsan, igår så kolla jag på tv sedan. Så somnade inte så tidigt.. Idag när jag vaknade hade jag skit ont i huvudet och var förkyld igen :(.. Inte kul :(.. Men men sjukanmälde mig idag.. Så låg kvar i sängen. Satte på en film och somnade om.. Sen vaknade jag igen och satte på filmen igen.. Sedan så somnade jag om igen sedan när jag vaknade så gick jag ner och gjorde lite frukost och satte på en annan film.. Gott med frukost.. Men men.. Sedan i alla fall fick jag något ryck och började plocka i ordning.. Så jag damsög av golvet, la in disken i diskmaskinen.. Diska upp kastrullerna.. Sedan så fortsatte jag på övervåningen... Byte sängkläder och det.. Så nu är det fint här.. Ska ut och hämta ved så jag kan elda så det blir varmt här inne.. Puss puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!