Så jävla väl

Idag skrev jag ju innan lunchen precis.. Så vi gick och åt.. Var faktiskt riktigt gott.. Sedan så gick jag och Kirsty till bus fabriken och fikade.. Gott.. Så såg vi att några andra från klassen var där och lekte.. Så träffa jag även på min gamla präst som jag hade när jag konfirmerades.. Snacka lite med henne.. Sen så bestämde jag och Kirsty oss för att hoppa studsmatta med dom andra.. Så vi gör det och fy fan man kände sig som ett barn igen så jävla gött.. Haha.. As väl! Snackade lite med dom andra sen så åkte vi rutskanna as kul! Haha.. Kommer även in bilder och filmer från då vi hoppa studsmatta =).. Jätte kul hade vi faktiskt.. Sedan hade vi estet.. Då gjorde jag klart min hatt =)..  Vart as läker men ska pynta den lite med.. Sanna och dom hjälpte mig med mallarna och det till hatten =).. Sen när vi slutade så hämta pappa mig så åkte vi hem.. Gick över till Nemie en sväng sedan kom David och hämta mig.. Så nu är jag hos han.. Han står i duschen.. Sedan vet jag inte vad som händer bara ta det lugnt tror jag.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!