Tankar

Tankarna bara snurrar i huvudet om och om igen. Och frågorna finns där och ångern finns där också! Jag ångrar det som hände i lördags! Snälla någon kan man vrida tillbaka tiden? Snälla vill verkligen inte förlora dig! Jag vet jag betedde mig som en idiot! Allt jag kan säga är ju förlåt! Om jag bara visste vad jag skulle göra för att få det bra igen så skulle jag göra det! Men nu kan jag inte göra nått.. Och jag ångrar det jag gjort! Fan i helvete också. Men jag lovar jag ska försöka vara stark i alla fall! Fast mina leenden nu i vissa lägen kommer vara falska! Jag vet att du hatar mig men jag förstår inte varför? Och jag förstår inte hur man kan älska någon först sen på bara någon minut hata den? Men men får se
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!