Thindra är här

I morse vaknade jag klockan 11 typ.. Åt faktiskt gröt till frukost idag. Sedan åkte vi in till stan. Jag sprang upp till mamma och leta efter mig luva till jackan men hittade den inte.. Sedan åkte pappa och vi till macken och fyllde på luft i däcken... Sedan så åkte vi till centrum. Handlade mjölk, chips, ett kilo godis och läsk.. Hehe. Hämtade även Thindra då när jag sprang upp till mamma.. Så nu är hon här med.. Ska baka bullar om ett tag.. Hon ska rita nu ett tag och medan hon gör det tänkte jag passa på att göra mitt skolarbete hehe.. Skriver mer sen puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!