Tjulilu

Tjingeling =).. Idag så gick jag hem från skolan för hade så jävla ont i huvudet och magen :(.. Daniel kom och hämta mig =).. Sandra och Linda var också med =).. Vi åkte till bilverkstaden och prata med dom sedan åkte vi till Maxi. Dom handlade lite.. Sedan så åkte vi hem till Daniel.. Ska plugga med men vet inte vart jag ska börja riktigt? Har så sjukt mycket att göra så det är otäckt nästan haha.. Men jag ska bli klar med det den här veckan har jag bestämmt.. Men frågan är ju vart man ska börja.. Haha.. Imorgon åker Daniel till sthlm så imorgon får man väl hitta på något annat.. Ska väl ta en fika med Jenny då vi firar ett och ett halvt år tillsammans =).. Hehe.. Men imorgon vet jag inte om jag ska till skolan? Har så ont i huvudet men men.. Får se imorgon.. I helgen blir det tjockis helg med Daniel =).. Sen nästa helg ska vi till Nässjö och hälsa på min morbror sedan vidare till Göteborg till hans farbror eller vad det var så skulle vi ta en shopping dag i Göteborg då på söndagen.. Bästa helgerna ever kommer det bli framöver <3.. Pusssss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!