Tråk och längtar

Hejsan.. Igår så när Daniel kom hem spelade vi sims tillsammans =).. Sen så kolla vi lite halvt på en film.. Sedan så skjutsade han hem mig. Så gjorde jag i ordning i rummet.. Städa undan och lite.. Sen så åt jag lite mat.. Sedan så kom Daniel =).. Mys.. Jag hoppa in i duschen sedan så gjorde vi tee och det och kolla lite på tv. Sedan gick vi upp och kollade på film =). Mys..

Idag så försov jag mig.. Inte bra.. Men men i alla fall.. Daniel åkte hem och jag åkte med pappa till skolan.. Så sitter här nu. Har engelska.. Längtar tills sen.. Ska göra skolarbeten klara sedan ska jag träffa Daniel =).. Mys =).. Puss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!