Värld dag

I morse vakna jag av att Gustaf väckte mig och sa att han skulle åka och gav mig pussar =).. Så jag låg kvar ett tag i sängen och sov ca 20 minuter tills det var dags för mig att gå upp.. Så gick upp och fixa mig lite sen drog jag till skolan.. Smart som jag var glömde jag datorn hos Gustaf.. Hmm inte så smart kanske.. Men men i skolan i alla fall hade jag och Kirsty ass kul =).. Skratta och hade oss.. Sen när vi skulle äta lunch så vart det inget med det för låg nått djur i maten.. Så jag och Kirsty gick till bus fabriken istället och fikade =).. Mums.. Sen efter skolan kom pappa och hämta mig.. Vi åkte till skägget för jag skulle in på banken men banken var stängd så vi åkte in till stan.. Skaffade även internet bank =).. Sen så åkte vi till skägget igen handlade lite sen åkte vi till Ljungsbro och köpte pizza sen hem och åt sen packade jag lite för att åka tillbaka till Gustaf så nu sitter jag här... Han sitter i fåtöljen bredvid och kollar på någon film.. Nej nu ska jag göra nått annat.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!