Vill inte

Jag vill faktiskt inte glömma dig! Jag vill ha dig kvar vid min sida! Vill inte att vi ska vara osams i alla fall! Vill inte skiljas som ovänner! Vill skiljas som vänner i såna fall om vi ska skiljas! Inte för att jag vill skiljas ifrån dig! För har ju ändå känt dig så pass jävla länge! Ända sen jag föddes förutom dom där åren du bodde i Oskarshamn. Förlåt jag vet att det var jag som började denna gång! Jag vet det och jag har ju varit ärlig och sagt det till folk att det var jag som började tjafsa denna gång! Förlåt! Önskar jag kunde spola tillbaka tiden och göra allt bra igen! Önskar att det aldrig hade hänt! Snälla!

Och ni andra jag vet att ni bara vill mig väl men ni vet också hur jobbigt det är för mig hoppas jag! Det är inget lätt val! Jag vill va kvar hos honom, man vill alltid det bästa med den personen man älskar! Eller hur? Nu vet ni i alla fall hur jag känner!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!