Yea

Igår kom Gustaf in klockan 5 i 6 igen.. Han var bara ute i 25 minuter. Det var mys. Sedan så gick jag in i duschen. Sedan efter vi duschat så åkte vi till biltema Gustaf handla lite till bilen. Sedan så på väg hem ringde han och beställde en pizza till mig.. Jätte gott.. En sån där pizza med oxfilé, fläskfilé  och bearnaisesås så lade jag till bananer själv när vi kom hem. Men innan så åkte vi till net och net och köpte dammsugarpåsar. Sedan kolla vi på tv och lite..

Försov mig i morse. Så tog bussen klockan 9.20 till skolan. Var i skolan vid 9.45. Hehe.. Då kom Kirsty och mötte mig =).. Luktade fortfarande äckel i mitt skåp så fick lägga över mina saker i Kirsty:s skåp. Snäll som hon är. Snart ska vi ha test i naturkunskapen på energi.. Undra hur det kommer gå. Sedan efter det har vi lunch =). Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!