10 sanningar om mig

Blev ju utmanad av Tina som kallade mig LinaFlina =)
Men det är nog bäst att jag fullföljer utmaningen fast ja egentligen inte vill haha

1. Jag tror att allt kommer bli bättre med en kille fast jag vet att det inte kommer det.

2.
Jag bryr mig för mycket om folk som egentligen inte är värda min uppmärksamhet.

3.
Jag ä trött på skolan fast jag säger till folk att det är toppen och jätte kul att gå i skolan. Vill ju att dom ska tro att jag för en gångs skull tycker skolan är kul haha

4.
Jag lägger ner min energi på helt fel saker..

5.
Jag ligger redan efter i skolan fast jag gör så gott jag kan

6.
Jag vill säga förlåt till visa men hittar inte modet..

7.
Jag gör verkligen allt för en kille fast han behandlat mig som skit

8.
Jag vill sluta skolan, men på ett sett inte för vill visa att jag kan klara av det bara jag hittar orken någonstans...

9.
Jag vill vara liten igen då man inte fatta någonting

10.
Jag måste veta hela tiden att jag har han vid min sida. Och han är min trygghet utan han skulle jag skita i skolan. Det är för han jag går i skolan för att bevisa att jag kan klarat.. Jag lämnar han inte för han är min trygghet och jag älskar han och är rädd för att bli ensam.

Jag utmanar nu Ayla Catpaw och Cassi Zombie dödare =) Lycka till det är inte så lätt som man tror!!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!