13/8-09-9/9-10

Hejsan igår då så åkte jag ut till Gustaf.. Men han kom aldrig hem.. Stod och vänta på han i 4.5 timmar.. Sen skrev han till mig att han aldrig mer ville träffa mig.. Fattar inte varför men men.. Det e bara glömma och gå vidare.. Han kan inte hålla på såhär mot mig längre.. Men men.. Är självklart ledsen eftersom vi var tillsammans i över 1 år. Men men.. Inget man bara glömmer på en dag.. Men jag är värld någon mycket bättre! En person som e snäll och bryr sig om mig! Aja nog om det så gick det jätte bra i skolan =)

Idag då så åkte jag till skolan.. Gick kanon.. Fick först våra datorer =). Äntligen.. Sen så hade vi estet.. Så då måla vi bara.. Sen så var vi på länsmuseet och kolla.. Sen så sluta vi då gick jag med Joanna och Lisa till resecentrum.. Var där ett tag med Joanna.. Sen åkte jag till Skägget där jag mötte upp pappa.. Sen åkte vi hem och laga lite mat.. Sen nu sitter jag här.. På våran skoldata så funkade ju inte det där bredbandet mobila bredbandet eller vad det heter haha.. Men men i alla fall får se vad som händer idag pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!