dagen idag då!

Idag har jag inte gjort mycket.. Försov mig i morse så vart ingen skola för mig idag inte.. Men imorgon blir det skola! Börjar klockan 9 med idrott.. Ska springa 3 kilometer?? Jo tjena har fan inga idrotts kläder och tänker absolut inte springa om vi inte får duscha efteråt eftersom vi inte har någon idrottshall.. Men men det löser sig nog.. Idag har jag kollat på film och bara tagit det lugnt.. Gustaf kom hem strax efter 4 men han gick och la sig direkt.. Själv funderar jag på att gå ut och gå en sväng.. Så jävla tråkigt att sitta inne.. Rök sugen är jag med men har inga cigg.. För rökte den sista förut!.. Men men sånt är livet.. Börjar bli hungrig med.. Ska gå upp och väcka Gustaf tänkte jag.. Mer idag händer väl inte.. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!