Dagen idag!

Idag har ja inte gjort mycket suttit här.. Pappa och jag åkte bort till Ljung förut.. Simme, Macke och Mattias var där och fiska.. Tänkte råna Mattias på hans chips men de fick ja inte men jag fick 20 kronor av han så ja kunde köpa chips =).. Tack snälla Mattias you are an angel som ja sa förut ;).. Sen har jag träffat Martina en sväng med.. Så har jag ritat med bilder kommer här nere så får ni säga vad ni tycker om dom =).. Bara bra och veta eftersom jag går mode och styling och vi ritar mycket =).. Lite andra bilder kommer med upp någon annan dag..

Rätt lika va???




Rätt lika??


Släng in en kommentar om vad ni tycker =)


Nu blir det film sen sova så godnatt alla söta och rara och allt vad ni nu är ;)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!