=( =(

Jag vet att ni har rätt, jag vet att han inte ät bra för mig.. Jag vet det... Vet inte vart jag ska ta vägen.. Jag orkar inte bli sårad mer.. Jag orkar verkligen inte det.. 1 år 1 månad och 6 dagar fick jag i alla fall med dig.. Men denna gången var det jag som sa adjö.. Vet inte varför men det är väl lika bra? Jag är värld någon som älskar mig för den jag är och inte den jag borde vara.. Någon som visar uppskattning för det jag gör.. Och någon som ger tillbaka lite och inte bara tar.. Men jag älskar dig och kommer nog alltid att göra på ett eller annat sätt.. Det är svårt.. Vill inte men vill ändå vet ju att det är för mitt egna bästa!.. Men ändå det kommer vara tufft och hårt och jag vet att jag inte kommer lyckas så vidare bra faktiskt.. Jag är för svag, behöver stöd i detta.. Men inget stöd ät tillräckligt.. Men jag ska försöka jag ska i alla fall försöka! Jag älskar dig och alla våra minnen kommer alltid att finnas kvar!!!!

Ligger och gråter vill skriva till dig att jag ångrar mig men det är något som hindrar mig! Jag vet bara inte vad.. Känns som om jag förlorat min andra halva!!!!



// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!