Godmorgon

Hejsan. Igår kolla jag och pappa på idol =).. Kul kul.. Sen så gick jag ut och träffa Martina. Lämnade ritpapper till henne för hon skulle göra en indian till pappa.. Sen gick jag in igen satte mig här.. Sen gick jag ut och rökte natt ciggen med Martina och  då hade hon målat klart bilden till pappa.. Jätte fin vart den..

Idag fick jag för en gångs skull sova ut! Hehe ingen hund som väckte mig eftersom hon e hos Ante och Emma =) och pappa väckte mig inte heller.. Var ute och rökte med Martina för en stund sen.. Senare sen vet jag inte vad som händer.. Skriver mer sen.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!