Godmorgon

Godmorgon alla läsare!! Igår i alla fall så prata jag med han och det känns bättre nu för han sa att han skulle bättra sig med de. För sa till han att det kändes som om jag inte kunde prata med han längre men då sa han de kan du väl? Då sa jag bara nej för du bryr dig inte lika mycket du lyssnar inte.. Då sa han att han skulle bättra sig och han lova att göra ett försök.

Men men i alla fall igår myste vi en massa.. Helt otroligt.. Så underbart att bara mysa! Kolla på Ullared sen börja någon film.. Men jag somna så jävla tidigt igår kolla på klockan sista gången vid 20 i 10 inte likt mig att somna så tidigt men vakna ju därefter idag med haha... Vakna ca klockan halv 5 så vi inte hade försovit oss.. Sen ringde klockan på 10 över 5? Men till sist stängde jag av det. Så vaknade för en liten stund sen. Hörde hur gullungen sa jag måste dra nu. Jag måste dra nu och jag: Mina pussar.... Haha skit kul... Men så skriver Ida att jo visst fan vi börjar ju inte förens vid halv 10 idag snacka om att man får typ lite spel?? Bussen går härifrån halv 8 är i resecentrum klockan 8 och så börjar vi halv 10 vid Cloetta Center. Tänkte slänga up0p några bilder nu innan jag ska äta.. =)

Dagens outfit=)



Bilderna jag ritade till skolarbetet.


Tycks då?





Mys!!!

Mys!!


Gott =)


Nu ska jag gå och göra mig lite frukost Sen iväg till skolan.. Puss puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!