HAHA

Sitter i skolan nu.. Alice kom precis med =).. Har idrott egentligen men hittar inte till T1 hallen.. Min gulliga pappa kom hit förut med Jeans och min dator till skolan =).. Så jag slapp gå i legins hela dagen =).. Vet ej vad som händer idag. Åka hem..

Igår så åkte jag ut till G efter skolan.. Pratade lite med han och så.. Sen kom även Tysken och hans kompis så möte dom vid macken stod och snackade och lite. Sen gick jag in igen var svin kallt ute.. Hehe så kröp in under täcket och la mig =).. Och fick upp värmen lite.. Skönt.. Somnade as tidigt med haha.. Men men skönt att sova tidigt med för en gångs skull..Massa mys vart det med!!! Kommer aldrig lämna dig! Men men nu ska jag gå igen skriver mer sen
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!