hejsan

Igår så gjorde jag inte så mycket. När jag hade slutat drog jag till skägget och väntade på pappa.. Träffa David, Ante och Simme. Simme och Ante drog och fiska så jag och David gick upp till Emma.. Sen gick vi till centrum igen.. Sen upp till Emma igen.. Sen kom Emma efter ett tag.. Sen så messade pappa och sa att han var i skägget så gick upp till centrum sen åkte jag och pappa hem..

När vi kom hem så värmde jag mig en pirog.. Sen så gjorde jag inte så mycket mer satt här.. Sen på kvällen åkte vi in till stan igen och kollade på Simme och dom när dom körde hockey bockey eller vad det heter.. Hehe fast jag pratade nästan i telefonen under hela tiden..

Sen så fan helvete kan tro att djävulen är min bästa vän.. För givetvis ville han veta vem mitt ex var och visste att om jag sa det så skulle jag börja prata om honom. Men han ville så gärna veta så sa det och jo vad hände inte då jag prata om han om hur han hade behandlat mig och då ansåg A att eftersom jag prata om mitt ex så är har jag inte glömt Gustaf ännu.. Men jag vill inte leva med Gustaf jag är redo att gå vidare liksom.. Men men i alla fall så sa han att vi skulle höras av längre fram. För han ansåg att man måste vara stark och kunna leva själv ett tag innan man släpper in någon ny i sitt liv.. Aja what ever.. Det löser sig nog hoppas jag! För vill verkligen träffa dig :)

Aja idag då så var jag as seg pappa fick väcka mig flera gånger men jag ville fortsätta sova haha.. Men men i alla fall så åkte vi in till stan.. Han släppte av mig vid gamla brandstationen.. Så gick jag upp till H&M där resten av klassen var.. Skulle ju ha sån här trendspaning idag.. Jag och Alice fick Gina tricot.. Men men gick fort så vi drog till McDonalds och jag köpte mat =)..Gott =).. Sen så skrev vi det vi skulle skriva om trendspaningen.. Så vart vi klara så drog till Resecentrum och sen så åkte vi till skolan och nu sitter vi här och gör ingenting haha.. Skriver mer sen..

JAG VILL FESTA DET VAR SJUKT LÄNGE SEN!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!