hejsan..

I lördags så åkte jag med Natti och dom in till stan. Det var trevligt den dagen/ kvällen.. Sen gjorde jag inte så mycket mer.. Tog det lugnt.. Igår så tog jag det med bara lugnt..

Idag där emot i skolan.. Fy fan har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort idag alltså... Fan vad jag och Alice skrattade!!!  Men fy fan vad jag och Alice skratta helt otroligt! HAHA.. Kan inte förklara riktigt vad vi skratta åt, vi skratta nog åt det mesta! Var så jävla övertrött så det finns inte ord för det.. Och sjuk humor har vi med haha.. Men men sen drog jag hem hade så jävla ont i magen sitter här just nu väntar på att han ska komma hem så jag kan prata med han! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!