Hejsan då igen

Sitter ute hos gullungen.. Åt lite för ett tag sen, nu är han inne i duschen..

Det känns inte bra på nått sett vet inte vilket.. Känns som om jag inte känner dig längre? Vill bara ha tillbaka så som du var i början. Den du var då innan du förändrades. Det känns konstigt.. Förut kunde jag prata med dig om allt men det vågar jag inte göra längre? Det känns som om nått är fel.. Och jag vill inte att det ska vara så! Vill vara lycklig med dig! Vill ha det som förut då jag mådde som bäst när jag var med dig! Nu känner jag att nått säger stopp, för jag vet inte vart jag har dig längre*? Vill ha det som förut då du älska mig!! Snälla kom tillbaka som den du var förut.. Vill lägga mig på ditt bröst och gråta ut och att du då ska bry dig då så som du gjorde förut.. Men jag kan inte göra det längre? Varför. Saknar den du var förut! Jag fäller några tårar och tänker på dig.. Men kommer detta någonsin bli bättre? Jag tvivlar på det.. Jag tvivlar på oss.. Men jag är ändå säker på nått sett.. Vet inte vart jag har dig.. Vågar inte prata ut med dig heller för är rädd att du ska bli arg.. Men jag vet inte vi får se just nu är det så många saker som tynger mig.. Men en sak är nog säker.. Jag älskar dig

http://www.youtube.com/watch?v=bG-AZ6MZMoA&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=bG-AZ6MZMoA&feature=player_embedded
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!