hejsan då

Idag så vakna jag vid halv 8 haha.. Var bara att klä på sig och åka iväg. Svängde förbi Ljungsbro och tankade och köpte cigg och det.. Sen vidare till skolan.. Hände väl inte så mycket där.. Drog hem efter engelskan för var tvungen att dra till försäkringskassan och ordna med papper.. Skulle få mina pengar retroaktivt för augusti och dom skulle komma om några veckor.. Sega dom är!!!! Aja i alla fall sen drog jag till skägget och möte upp pappa.. Vi åkte och kolla på en bil.. Sen tillbaka till skägget och handla mat och det.. Nu är vi hemma igen och jag har precis ätit en pirog väntar på att köttfärs limpan och det ska bli klart =).. Göttans ska det bli.. Vill att mina pengar ska komma så jag kan åka till Oskarshamn och träffa Elias och dom! Men får väl vänta ett tag tills mina pengar kommer.. Tråk men ändå bättre sent än aldrig.. Jag och Martina ska göra kladdkaka sen! Fy fan vad gott det ska bli! Haha.. Skriver väl mer sen! Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!