Helgen då =)

I fredags var jag med hemma från skolan.. Gjorde inte så mycket.. Duschade och fixade mig lite.. Fråga inte varför.. Sedan i alla fall så åkte jag och pappa in till Skägget... Träffade Macke en sväng... Sedan tog jag bussen till resecentrum. Och där träffade jag på Josse och Tindra =).. Jätte kul att träffa dom var ju som sagt ett tag sedan! Måste träffa dom snart igen =).. Sedan i alla fall tog jag tåget till Linghem där jag gick till badet så kom Gustaf dit så gick vi där i från till affären och handlade :).. Motion är bra har jag hört haha.. Sedan så kolla vi på film och hade det mys! Som ni vet är ju jag och Gustaf inte helt tillsammans igen.. Utan bara halvt haha men så sa han att han gillar mig igen =).. HAN GILLAR MIG =)=) Förstår ni hur happy jag är? Han har inte gillat mig innan sen då vi gick över till att vara kk med regler. Men sen idag fick jag reda på att han gillar mig igen =). Tjolahopp =)

I lördags då så vakna jag halv 5 på grund av att Gustaf inte låg bredvid mig.. Fan är han tänkte jag.. Så gick ner då var han ju bara på toa.. Men snacka om att man vaknar så fort man känner att han inte är i närheten.. Tog även in hans katt igår så den tog jag massa bilder på =).. Jätte söt katt.. Låg bredvid mig hela natten.. Hehe.. Sen idag har jag varit jätte duktig.. Cyklade till Linghems affären först för att köpa cigarretter.. Frågade Gustaf om han ville ha nått men han sa nej.. Sedan när jag kom tillbaka och hade vart inne i cirka en timma så frågade Gustaf mig om jag ville cykla till affären igen.. Så då gjorde jag det.. Så cyklade ungefär en halv mil igår :).. hehe sen vart det mys!

Idag då har vi inte gjort mycket kollat på film.. Gustaf frågade mig i morse om jag skulle till skolan imorgon då sa jag ja vadå? Då sa han bara undra eftersom du inte var förra veckan så du inte hoppat av skolan igen.. Men nej nej det har jag inte var ju sjuk förra veckan men imorgon ska jag gå får träffa mina pinglor då igen som jag saknat så mycket =).. Så sa han senare hur jag skulle ta mig hem idag jag bara buss...? Sedan så fråga han mig när jag skulle ta bussen eller om jag skulle ta bussen imorgon till skolan istället :P.. Så får en extra natt med baby <3.. Så åkte vi till Biltema.. Han handlade nått till bilen.. Och så sålde han motorn förut haha.. Men men sen så köpte han pizza som vi svullade i oss =). Så kolla vi på The Simpsons.. Så nu åkte han och Oskar till Erik.. Gustaf skulle hämta nått då han e hård i magen stackaren :P.. Men dom kommer snart och då ska jag och Gustaf kolla på film och mysa! Imorgon åker jag hem igen efter skolan och kommer sakna ihjäl mig tills jag får träffa Gustaf igen =).. Men har ju han hela kvällen och natten i alla fall =)=)... Och en grej till.. Han frös igår/inatt och lite i morse.. Helt sjukt han brukar aldrig frysa hehe.. Vi eldade i kaminen igår kväll och i morse.. Jätte mysigt.. Bilder kommer! Hoppas ni haft en trevlig helg!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!