Idag

Idag väckte pappa mig vid 11 sen gick jag ner och gjorde frukost sen drog vi till stan och köpte kräftor och det som vi ska ha tills ikväll... Sen så åkte vi hem så jag satte mig vid datorn.. Sen kom David, Ante och Emma.. Sen så gick jag över till Martina ett tag sen gick jag in igen.. Duschade och lite sen kom Mattias.. Hans bil startar inte.. Men men i alla fall följde med han ut när han skulle försöka få igång den.. Men det gick inte. Så vi gick in igen.. Åt lite pommes och det.. Sen gick vi ut igen och testade.. Sen in igen och nu sitter jag här :).. Natti och Simme kom nyss med :).. Så snart ska vi äta kräftor och det.. Trevligt..

Men jag saknar dig här! Vill så gärna ha dig här.. Jag saknar dig! Vill vara med dig! Bara dig och det känns i hjärtat att jag inte träffat dig på över en vecka snart är det två veckor sen vi träffades och jag lovar dig det känns i hjärtat.. Men hittills har jag varit stark så ska väl fortsätta med dig men nu börjar det bli extremt jobbigt utan dig! Vill ju vara med dig vill ha dig hos mig nu! Vill att du ska vara med nu när vi ska äta kräftor och det.. Igår svara du inget när jag frågade vad du gjorde och det var första smset på ca en vecka.. Jag vet att det är bra att vi är ifrån varandra så vi får tänka och det vad vi vill.. Vi har gjort det förut.. Och det kanske blir så att denna gång blir andra gången vi är i från varandra ett tag sedan träffas vi igen och allt blir bra igen.. Men men... I alla fall jag saknar dig! Och det kommer jag alltid att göra!!!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!