Idol nu

Nu är det idol på tv:n kan ju inte göra så mycket mer än att skratta åt dom haha.. Kul kul.. Sen blir det att hoppa in i duschen sen kolla på film och äta chips och dricka Coca Cola.. Imorgon blir det skola igen...

David en bäst killkompis skrev till mig nyss att han nog aldrig mer kommer tillbaka till Linköping igen för han vill inte se mer av skit staden.. Jag förstår han men mig då? Han måste komma tillbaka hit och hälsa på mig! Kommer ju sakna ihjäl mig efter dig fattar du väl? Du kan ju inte bara lämna mig kvar här? Du måste komma tillbaka hit David Erlin! Var fan ass länge sedan vi träffades och så säger du att du troligtvis aldrig mer kommer tillbaka hit? Du måste det! Jag älskar dig nu och för alltid min bästa vän!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!