Kul kväll igår

Igår så gjorde jag inte så mycket till en början... Sen messade Josse och sa kom till Ljungsbro då.. Så jag hoppade in i en dusch och sen skjutsade pappa mig till Josse =).. Vi satt och prata och hade det trevligt.. Var sjukt länge sen vi umgicks så det var jävligt kul.. Och vi hade jävligt kul så tiden bara flög iväg var visst morgon när vi gick in i rummet och skulle sova:P.. Så är ju skapligt trött idag vill jag lova.. Messade men en gullunge igår med =). Hehe. Vill inte ens säga tiden som jag somna på i morse kan ju bara säga en sak och det är att jag är jätte trött och vill sova! Okej vi somnade klockan 20 i 6 i morse och jag hade ställt klockan på klockan 6 haha.. Men gick upp vid kvart i 7 klädde på mig lite sen gick jag till Hemköp där jag mötte Pontus så tog vi bussen tillsammans till Resecentrum där jag träffade Ida och Lisah. Vi åkte till skolan. Har engelska nu men har redan gjort klart uppgiften vi skulle göra.. Soft soft.. Slutar snart.. Vill att denna dag ska gå fort så jag får komma hem och sova haha.. Ikväll blir det tidigt vill jag lova.. Men om jag känner mig själv så blir det inte så ändå.. Men men ska i alla fall försöka puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!