Längtar

Hejsan.. Idag i skolan gjorde vi inte så mycket på engelskan körde nån lek typ haha.. Fick en ig varning idag? Man bara hallå inte mitt fel att jag varit sjuk och missat aja i alla fall så åkte jag till Skägget vänta på pappa.. Sen så åkte vi hem jag gick in till Martina hon och hennes mamma satt och spela yatzi haha skit kul :P.. Men i alla fall nästa helg drar jag och Martina och stannar där över helgen! Ska bli så jävla kul!

Längtar som fan! Ska bli massa mys och gosa! Hehe saknar Elias.. Men nästa fredag får jag träffa han igen!!! Tjoho jag e glad! Hoppas bara han inte ändrar sig :/.. Men det gör han nog inte! Hehe.. Nu ska jag göra något vettigt typ ingenting.. Ska gå över till Martina tänkte jag! Så det så..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!