Mamma <3

Mamma du vet att jag älskar dig! Fast att jag valt att flytta till pappa betyder det inte att jag inte vill vara hos dig! Jag vill vara hos dig med.. Men jag vill även vara hos pappa.. Du ringde förut och frågade om jag hade med mig hemma nyckeln till dig.. Simme behövde den för att hans har gått av.. Jag hörde att du var ledsen. Jag frågade varför? Du sa att det inte var något speciellt.. Men sedan sa du att du inte fatta varför jag bara flytta till pappa sådär och att du inte hade gjort mig något.. Jag vet att du inte har gjort mig något. Och jag ångrar alla ord jag sa till dig då vi bråkade.. Jag saknar dig mamma det ska du veta.. Saknar dom små sakerna vi gjorde tillsammans även dom stora... Du sa till mig att jag får bo vart jag vill.. Men jag vill ju bo hos er båda.. Men just nu vill jag bo hos pappa.. Det är inte dig det är fel på! Det är inte det att jag inte vill vara hos dig. Men efter att vi bråka så känner jag mig på nått sett så långt ifrån dig. Känns som om jag inte känner dig längre? Men du är och kommer alltid vara min mamma.. Och jag älskar dig för det du är och för allt du gör! Alla har vi det jobbigt ibland och det är mycket som tynger oss.. Du sa förut att du inte bara tyckte det var jobbigt att jag flyttat till pappa utan andra saker med.. Men jag vet ju inte vad det är så jag kan ju liksom inte ge dig råd om det.. Vill vara i din famn men känns som jag är för stor för det.. Du ska veta en sak att jag tänker på dig varje dag, tänker på vad du gör hur du mår.. Och speciellt om du saknar mig hemma.. Du skrev på facebook då jag skrev att jag snart var var 18 då skrev du Hejsan!!!!!Ja kan du tänka dig vad tiden går....Men du är iallafall min lilla tjeja fast du blir 18år..... Och det är sant mamma jag kommer alltid att vara din LILLA TJEJA! Mamma jag älskar dig det går inte förklara! Jag saknar dig faktiskt! You are my angel! Du finns alltid där för mig! Du vill alltid alla gott. Jag vet mamma att du kämpar. Och jag kämpar med dig fast jag inte är hos dig. Men jag är alltid nära dig för jag finns ju i ditt hjärta? Och du finns alltid med mig för du finns i mina tankar och i mitt hjärta! Mamma jag älskar dig mest av allt!!! Vill bara att du ska veta det.. Hur mycket vi än bråkar och skriker på varandra så är du min mamma och du kommer alltid att förbli det! Du vet att jag inte menar det jag säger när vi bråkar. Det bara kommer ut.. Vet inte hur jag ska göra för att reparera allt.. Jag mår faktiskt inte så bra heller av att vi bråkar.. Inte att jag bråka med Macke och dom heller för den delen.. Vill att allt ska bli som förut men jag tror inte det kommer bli det igen.. Jag vet jag gjorde fel, men det var faktiskt inte bara jag som gjorde fel.. Utan även Macke och dom med.. Vill säga förlåt till han och dom andra men jag vet inte hur jag ska göra det.. Vill att allt ska vara bra.. Jag älskar dig mamma!!! Jag ÄLSKAR att se DIG le!



Var bara tvungen att skriva av mig lite.. Finns så mycket jag skulle vilja säga men finner inga ord som passar.. Men jag vill att du ska
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!