Mys

Igår då så gick jag upp vid 7 började platta håret. Sen så åkte jag till skolan.. Segt men men det fick gå.. Sen så åkte jag till stan, tog ut pengar, sen till resecentrum köpte cigg och det. Sen vänta ja på Lulle =).. Han kom vid halv 5 lite tidigare så då åkte vi hem till han..  Sen gick vi ut och satte oss vid busshållplatsen och satt där ett bra tag.. Sen tog jag bussen hem vid 7 tiden. Sen åkte jag till mamma.. Vi beställde mat sen så åt vi sen satt jag och mamma och snackade väldigt länge! Sen hade klockan blivit verkligen dags för att sova!

I morse vakna jag halv 8.. Ouups men men sminkade mig lite fort sen drog jag till centrum.. Köpte snus och cigg.. Sen tog jag bussen till resecentrum där jag möte Pontus och Lulle.. Tog bussen till skolan och nu sitter jag här.. SKa skriva om trendspaningen vi hade förra veckan hehe.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!