Onsdag och världelös skoldag

Hejsan..

Idag började vi klockan 11 vi kom 4 minuter över 11 så då hade dom redan börjat plocka ner stationerna haha.. Men sen ringde dom och sa att vi var lite sena men vi fick börja med lunch haha äcklig lunch var de.. Men men sen i alla fall vid 12 fick vi börja så var jag, Hampus, Lisah, Kotten, Joanna, Pontus, Alice och Matilda i ett lag så vi gick runt på de olika stationerna.. Vart klara vid 1 tiden.. Och bussen gick hem vid 5 i 1 rätt störande.. För nästa gick inte för ens vid 5 i 3.. Haha så jag, Joanna och Alice drog till stan.. Joanna köpte lins vätska och lite sen åkte vi ner till Resecentrum och satte oss och glodde haha.. Så gick våran buss 5 i 3 och jag var hemma vid typ halv 4 =).. Pappa och Rulta möte mig eftersom de var första gången jag gick från bussen.. Men det gick bra =).. Nu gör jag inte så mycket sitter här och dum glor.. Ska ut och ta ett bloss

Aja skriver mer sen.. Joanna e en tupp och Alice är en mupp!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!