Röstat idag då

Hejsan igår då så kunde ja äntligen somna.. Somna runt 5 i morse.. Men men.. Jag vaknade vid halv 12? Sen kom pappa upp och väckte mig vid 12 haha.. Fast var ju redan typ vaken då.. Så vid 2 så åkte vi in till skägget.. Möte mamma och dom vid centrum.. Sen gick jag upp till mamma med mamma.. Hälsade på min älskade hund.. Sen gjorde ja väl inte så mycket mer väntade på mamma.. Sen gick jag ner till tvättstugan stötte på Emelie och Carro. Prata lite med dom.. Sen så gick jag upp igen. Sen ner igen sen upp igen haha sen till sist kom vi till tvättstugan haha.. Så mamma stoppade i tvättmaskinen sen så gick vi till skolan och röstade.. Jag och mamma stod i samma bås eller vad man ska säga.. Haha hon hjälpte mig då det var första gången för mig och jag fattade noll? Haha.. Men sen i alla fall så åkte pappa och jag hem. Åt för ett tag sen.. Nu vet jag inte vad som händer ingenting.. Sitta här och nörda.. Haha skriver väl mer sen ska leka lite med photoshop.. Pöss
// Liina
Kommentarer
Postat av: Rebeckham

sv: jag har en header utlottning just nu, var med om du vill :)

2010-09-19 @ 19:03:30
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!