Saknaden är stor

I måndags så då så åkte Gustaf och Oskar in till stan för att hämta en bil till Oskar.. Jag började plugga.. Skrev om solsystemet.. Hade det som läxa fast fatta inget haha.. Sen i alla fall så kom Oskar och Gustaf tillbaka. Dom hade köpt med sig max hem =).. Gott gott. Sen så fortsatte jag.. Skrev 2 sidor.. Sen så gick jag och Gustaf upp och kolla på tv.. Somna rätt tidigt..

I går då så åkte jag till skolan..  Gick upp rätt tidigt så hann äta frukost innan jag åkte.. Gick ut alldeles för tidigt med så stod och vänta på bussen i ca 15 minuter haha.. Sen i alla fall så möte jag upp Alice och Ida på rese.. Så åkte vi till Cloetta där vi satte oss ner och vänta på våran idrottslärare.. Vi börja vid 9 och körde lite lacross.. Ass kul.. Vårt lag van. Det var tydligen nästa vecka vi skulle springa.. Hehe.. Sen så åkte jag hem till pappa.. Så gjorde jag inte så mycket var en sväng med Martina.. Sen gick jag och sov..

Idag då så åkte jag till skolan.. Kul eller inte men men.. Sen gick jag och Millad till Länsmuseet, skulle göra en grej där om någon utställning.. Missade ju det i fredags.. Men men vi gick och snackade lite.. Och det.. Sen efter det sluta vi.. Så åkte till Skägget. Träffa mamma och dom.. Så fick jag två block av mamma och pennor.. Sen så gick vi in på Lidl så fick jag en kexchoklad och lite.. Sen så gick vi in på någon affär vet inte vad den heter.. Men så fick jag ett lås och understrykningspennor.. Sen så börja mamma och pappa tjafsa så sa mamma att jag kunde hämta alla mina saker som var kvar.. Fine.. Så åkte till mammas parkering och jag gick upp och hämta resterande sakerna jag hade kvar.. Känns så tungt på nått sett.. Hatar detta!! Vill bara komma bort nu.. Vill vara för mig själv! Blir så less på detta! Fattar inte varför.. Jag vill inte välja någon av er! Känns som en stor del saknas i mig! Och jag vet vad det är.. Det är dig mamma! Känns som om jag inte har någon mamma längre? Varför då?? Tårarna rinner ner för min kind.. Men vill inte torka bort dom!
Vill just nu bara till Gustaf.. Glömma alla problem bara vara med honom! Jag älskar dig. Vill vara med dig hela tiden! Aja nog för idag

vill gömma mig under täcket vakna upp och allt var bra




Funderingar?


ser ni lycka i mina ögon?


Trivs bäst med dig älskling!!


I morse e denna bild tagen


denna med



Denna med:)


Dagens outfit


=)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!