Sitter i skolan nu

Hejsan.. Nu har vi haft idrott.. Jag och Lisah var där redan klockan 9 fast vi börja halv 10.. Gympa läraren kom också klockan 9 för han trodde vi började då.. Men han hade fel haha.. Så vi fick börja gå redan vid 9 gympa läraren gick med oss hela vägen snäll som han var.. Eller aa nästan hela vägen.. Han vek av en bro innan de va slut.. Eftersom dom andra börja halv 10 var han tvungen att vara där då.. Men jag och Lisah kom tillbaka då dom andra börja haha.. Och jag lovar Lisah vill ta död på mig.. Tänkte gå till Resecentrum men nej Lisah sa att det var lika långt till skolan så vi gick men oj då det var visst inte lika långt! Haha.. Nu sitter vi i skolan och gör ingenting.. Börjar inte för ens 10 över 12 igen hehe.. Men men äter om 50 minuter.. Sen blir det Naturkunskap, sen matte och sist mode.. Hehe på naturkunskapen ska vi tydligen odla växter? haha.. Men men i alla fall nu vet jag inte vad vi ska göra.. Skriver mer sen.. Mysigt var de igår i alla fall hos gullungen! Massa mys faktiskt och bara mys och vi prata och så och han skulle förbättra på sig så jag kan prata med han så som jag kunde göra förut och jag är jätte glad för det! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!