Sjuk =(

Hejsan idag tänkte jag att jag skulle få sova ut men inte.. Vakna klockan halv 7.. Skulle ju ringa skolan och sjukanmäla mig.. Men lite tidigt ändå och vakna då tycker ja.. Haha somnade om och vakna igen vid halv 8 då ringde jag skolan.. Sen somna ja om igen för tog täcket över huvudet eftersom vi inte fått upp gardiner ännu.. Och så e ju nästan hela lägenheten vit haha.. Men men sen kom pappa in och väckte mig vid 11.. Så gick upp då.. Åt frukost sen börja ja bära upp grejerna till hyllan.. Så hjälptes pappa och jag åt och ställa upp den.. Så nu ar jag ställt upp allt i den och det.. Ska väl ner och göra någon mat snart är hungrig!!!! Nu kom Martina så ska väl umgås med henne en sväng... Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!