you make me happy

Hejsan igår då så gjorde jag inte så mycket.. Pappa och jag gick en promenad med Rulta :P.. Sen kolla ja lite på tv sen gick jag o la mig.. Messade med underbarste <3

Idag då så har jag ritat typ hela dagen.. Gjorde skol uppgiften.. Är klar med en bild eller a tre bilder men det är ju på samma papper.. Vi ska måla av en kropp sen ta av den kläderna sen rita dit egna kläder som vi vill ha.. Ska vara olika färger på varje papper tex på ett ska de va i blåa nyanser på de andra gula, tredje ska de va röda o på de fjärde ska de va gröna:p..Så gjorde klart en i skolan den i gula nyanser.. Sen idag gjorde jag en med blå nyanser.. Sen imorgon blir det att fortsätta på de andratvå så de med blir klart.. Har självklart messat massa med underbaraste idag!!! Tack vare dig har jag redan glömt idioten!!! Du är bara för söt!!! Han är hemlig än så länge :P.. Bilder kommer med på arbetet ja gjorde idag =)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!