12/4-11

Dagarna nu då..

Vi har inte gjort så mycket om dagarna.. Bara legat hemma och slappat och tagit det lugnt.. Sofie och dom har varit här uppe i lördags.. Tog det extremt lugnt.. :P.. Lollo kom i lördags med och stannade tills i söndags.. Igår var jag med Emma =).. Kul kul. Vi gjorde inte så mycket tog det lugnt. Var hemma hos henne en stund sedan hemma här. Sedan gick vi till affären och köpte godis och det.. Myste med hjärtat lite och kolla på big brother.. Jag somnade innan klockan 23.. Det var så jävla skönt. Kändes verkligen som om det var sommar igår så jag och Emma tänkte bada men vart inte så.

Idag vaknade jag runt 9 tiden.. Gjorde inte så mycket låg och drog mig och kolla på tv.. Sedan gick jag ner och kolla efter tvätt tid. Fanns ingen för ens på fredag. Så jag tog den.. Måste tvätta har typ inget rent :P.. Men men.. Det löser sig alltid.. Idag blir det att vara med Emma sen =).. Idag känns det inte som sommar.. Tror det är krig också. Har flugit massa helikoptrar här över i morse.. Så störande..

Förlåt att jag inte skriver varje dag men har inte tid.. Fast man kan tro att jag har all tid i världen så har jag inte det. Jag har blivit jätte duktig på att laga mat =).. Och jag håller på att fixa och dona här hemma :D.. Puss puss

Jag måste bara säga en sak med.. Idag har jag varit hos min älskade pojkvänn i 4 veckor.. Och på lördag är det en månad mellan oss.. Jag gillar han så enormt mycket! Ingen förstår nog hur lycklig jag är. Jag skiter i vad folk säger om han för han är min och bara min och han gör mig så otroligt lycklig! Jag nästan älskar han :D
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!