20/4-11

Hejsan. Idag vakna jag halv 7. Gick ner och kolla om tvättstugan var ledig och det var den. Så började tvätta runt 7. Ska snart ner igen och ta ut sista maskinerna :D.. Sen blir det att vila har så sjukt ont i magen..

Jag kan inte äta längre, kan inte andas. Jag ser dig, men jag faller ner i en stor och djup deprition. Jag vill inte leva utan dig. Jag kan inte leva utan dig. Det är du som får mig att klara vardagen. Jag är glad att jag fann dig. Men nu när det är slut kan jag inte längre tänka klart. Kan inte tänka på något. Jag mår verkligen inget bra av detta. Jag gillar dig extremt mycket Johan det vet du om hoppas jag. Och när jag bara tänker tanken på att det inte är du och jag vill jag inte längre synas. Vill göra mig osynlig. Vill bara sjunka ner genom marken och komma någon annan stans. Jag vill inte mista dig Johan. Kommer ihåg orden du sa att du aldrig ville förlora mig heller.. Men du har mig kvar men har jag dig kvar? Du säger att du fortfarande gillar mig. Men jag förstår inte varför vi inte kan börja om på nytt? Börja om från hela början. Jag gillar dig extremt mycket<3

Kan inte skriva mer nu måste ner i tvättstugan. Skulle kunna skriva en hel bok om hur jag mår.

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!