24/4-11

Dagarna nu då. Det har varit rätt så lugnt. Vi har inte alls gjort mycket. Sofie och dom har varit här och tagit det lugnt med oss..

I förr går i alla fall så var Johan jätte gullig mot mig och jag vart jätte glad.

Igår så tog vi det lugnt. Jag gick ner till affären och handlade lite. Sedan så hade vi det mysigt =).. Var ett tag sen nu vi hade det så där mysigt. Men igår hade vi det igen och jag vart helt varm i hela kroppen eftersom jag gillar Johan så enorm mycket. Så vill jag bara vara med honom och jag vill få det att funka mellan oss igen! Det är det jag vill nu bara.. Och så vill jag börja sköta skolan. För ingen tror ju på mig att jag kan det. Så det är upp till bevis nu. Jag kan ju bara jag vill men orken har inte funnits här. Men nu tänker jag framåt och vill verkligen satsa på skolan för vill inte gå om igen alltså!.

Nej nu ska jag gå upp.. Somnade på soffan igår. Haha.. Nej dags att gå upp och göra nått.. Fint väder är det ju ute.!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!