Dagarna Nu då :P

Dagarna har bara flugit förbi. Sabbe och dom har varit här =). Har varit trevligt. Annars har vi inte gjort så mycket mer.. Bara tagit det lugnt. Igår så var jag i motala med bror och pappa och handlade mat.. =). Det var välbehövligt.. Idag händer det nog inte så värst mycket.. Bara ta det lugnt.. Trött på allt.. Skulle bara vilja lägga mig ner och gömma mig ett tag. Komma bort från allt.. Lägga allt på hyllan ett tag. Känner mig helt splitrad. Jag vet inte varför. Men det känns bara som om något fattas. Jag vet bara inte vad. Jag har inte kommit på det ännu. Orkar bara inte mer. Allt känns så jävla jobbigt. Jag vet inte vad det är som tynger mig. Nej nu blir det att gå och lägga sig i sängen ett tag och fundera på vad jag tycker saknas och varför jag känner mig splitrad..

Jag har i alla fall världens bästa pojkvän som ställer upp på mig. <3

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!