:/

Aha okej. Vart ska jag börja, förra veckan och denna helg har varit jävligt upp och ner.. Har hänt en massa tråkigheter bara.. :(.. Mår skit över det.

Johan du vet att jag vill att det ska bli bra mellan oss! Vill inte att det ska vara slut! Mår inget bra. Åt inget på två dagar.. Kan inte äta.. När jag vet att jag inte har dig vid min sida mår jag inget bra. Jag skiter i vad folk säger om dig. Dom kan inte ändra min uppfattning om dig ändå! Det är ju ändå jag som varit med dig i 5 veckor i rad. Inte dom andra.. Eller hur? Ingen vet hela historien om vad som hände.. Det vet bara du och jag. Och jag ångrar det jag gjorde! Jag har sån jävla ångest över det. Jag ska aldrig mer dricka det är en sak som är jävligt säkert! Skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig som min pojkvänn. Jag vet att det inte går att lösa på 10 minuter men vi måste ju börja prata om det någon gång.. Eller hur? Annars kommer vi ju stå fast på den här rutan som vi gör nu.. Och jag vill inte det..

Jag vet vad jag ska göra i alla fall och jag vet hur jag vill att det ska vara mellan oss och jag vet också hur jag vill att våran framtid ska se ut. Det var det jag fick i uppgift av dig att fundera på och nu har jag funderat..

Jag vill lösa det här med dig. Och jag vill att det ska bli bra mellan oss! Framtiden vill jag leva med dig och att vi ska vara lyckliga och glada och inte bråka mer. Det löser ju ingenting av att bråka.. Och jag vill att vi ska vara en familj. Och ha det bra ihop.. Och inte massa bråk.. Det där som hände i torsdags ska aldrig mer hända.. Jag vet inte vad jag ska göra förutom att säga FÖRLÅT! Och sedan att försöka räta till problemen.

Du sa till mig Misstag är till för att rättas till och problem är till för att lösas fast det går inte på 10 minuter..

Jag är hos dig nu, och det värmer i mitt hjärta att du ens vill ha mig här hos dig. Men vi har ju känslor för varandra.. Eller hur? Vi ska kunna lösa det här.. Tycker jag i alla fall.. Jag kommer göra allt för att det ska funka mellan oss! Skiter i vad folket tycker om dig. Jag gillar dig och älskar dig för den du är! Fast vi har haft det jobbigt på sista tiden så löser vi det. Elller hur?

Jag vet inte vad du vill.. Eller hur du känner mer än att du sagt att du gillar mig extremt mycket. Och det värmde så oerhört mycket när du sa det. Jag vill aldrig förlora dig helt. Vill inte att det ska vara slut mellan oss det vill jag verkligen inte. Jag vill att vi ska lösa detta.. Jag kommer aldrig klara av vardagen utan dig. Och jag ska börja sköta mig jag lovar! Jag ska ta tag i skolan och det. Jag lovar dig det. Men förlorar jag dig helt kommer jag gå under.. Jag förlora dig inte helt sist men jag sluta ändå att äta.. För mat vad är det egentligen? Jag har fallit så hårt för dig. Så du har mig fast. Jag kommer alltid att gilla dig och kommer alltid att bara vara du för mig! Snälla Johan förlåt mig. Jag vet att det är svårt efter vad jag gjort. Men jag ber dig snälla förlåt.! Jag gör vad som helst för att du ska förlåta mig.

Du får min tid att stanna.. Allt stannar när jag är med dig. Jag är extremt lycklig med dig. Har aldrig känt såhär för någon annan inte på så kort tid. Vi är menade för varandra. Jag vet det. Jag känner det på mig. Jag kommer ihåg igår. Du ville vara själv så jag åkte hem. Men efter ett par timmar ville du att jag skulle komma tillbaka.. Jag satt i Motala och vänta på bussen i en timma och 50 minuter för att jag skulle få vara med dig! Förstår du då hur mycket du betyder för mig?

Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig Johan. Jag är förälskad och det är i dig! Vill inte ha någon annan än dig! Jag kan skriva och säga det många gånger om för vill att du och alla andra ska veta att det verkligen är så!

Jag tror att jag älskar dig Johan!

Nej nu ska jag gå och diska.. Så jag har gjort något vettigt under tiden som Johan är borta en sväng :P..

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!