:/:/

Jahop. På fredag flyttar man då. Antagligen blir det så.

I förr går kom Johan hem ganska så tidigt. Han hade skitit i krogen =). Så blev lite mys och så..

Igår så gjorde vi inte så mycket..

Idag så drog jag till skolan. Inte så kul möte men ändå. Sedan efter det drog jag till stan. Möte upp Jenny, Lolloh och Hanna. Drog till arbetsförmedlingen men det gav inte så mycket. Sedan fick jag pengar av Jenny så jag kunde köpa cigareter. Sedan gick vi och åt på Mc Donalds. Sedan så drog jag och Lolloh hem till min mamma en sväng. Sedan drog vi till korpen. Kom precis hem därifrån. Ligger i sängen hos mamma.. Saknar dig Johan faktiskt. Önskar jag var hos dig. Men vi ses imorgon hoppas jag! Så vi kan prata ut och försöka lösa allt på bästa sätt.. Jag hoppas vi kan lösa det mesta fast jag flyttar så behöver det ju inte betyda att vi inte kommer ses! Jag tycker om dig och jag tror nog du tycker om mig massa med. Samtalen och smsen ifrån dig ikväll har gjort mig så glad! Men vi får se hur du vill ha det. Som jag sa när du ringde förut att jag trodde inte du ville ha mig hos dig. Därför jag vill flytta med. Men du sa klart jag vill.. Och det betyder massa för mig!

Jag saknar att inte ha dig i samma lägenhet! Jag saknar dig! <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!