Fan

Jahop. Igår så var jag på ikano och det med Jenny. Men innan det så fikade jag med Carro, eller rättare sagt vi åt :D.. Sedan vart det ikano med Jenny. Sedan vart det stan. Efter stan så vart det Vadstena. Massa mys

Du sa att det alltid skulle vara du och jag. Du sa att du alltid ställde upp på mig. Jag trodde jag kunde lita på dig. Men jag hade jävligt fel. Trodde inte du skulle svika mig. Jag svek dig, men inte på samma sätt. Är grymt besviken på dig. Jag har alltid hjälp dig när det är något. Har suttit och snackat med dig i timmar i telefonen. Varje sms som var så betydelsefullt. Varje ord du sa? Var det bara fejk rakt av? Jag satt i timmar och grät då du åkte in. Jag satt i två timmar och försökte få ner några ord på ett papper så jag kunde få iväg det.. Allt vart fel tillslut ändå. Trodde jag visste vart jag hade dig. Men tydligen inte. Jag hoppas du har det bra och mår bra nu. Jag gör det inte. Men valet var ditt.. Mitt liv är nu redan förstört så förstör det lite mer? Det gör väl ändå inget? Har tappat hoppet om allt. Förutom en grej. Och den vet bara jag. Men du sa att du alltid skulle finnas här för mig. Att det skulle vara du och jag mot världen. Men nu står jag här själv igen, utan någon vän. En vän som du. Du var så underbar och allt du sa. Men jag vet inte längre vad jag ska göra. Tappa ganska mycket tillit för dig igår. Vet inte om det går att reparera. Men jag hoppas de. För du var min allra bästa vän! Alla gånger vi skrattat tillsammans. Alla gånger vi gråtit tillsammans. Betyder inte det ett skit för dig? Är jag nu bara luft som svävar? Men om du inte vill kan jag inte tvinga dig att vara min vän. Du gjorde ju det valet igår och inte ville det så jag står nu på mina egna ben. Ska försöka i alla fall. Men kommer sakna dina pratstunder i telefonen och dina sms. Men jag får lära mig att vara utan. Får lära mig att inte höra dig skratta något mer. För lära mig att du inte vill ha mig i ditt liv. Jag fanns alltid här för dig. Hade alltid en axel ledig ifall du ville luta dig mot den och gråta ut. Den finns fortfarande kvar. Men du finns inte kvar. Det är synd att det blev som det blev. Jag saknar dig. Videon du gjorde. Den kommer jag alltid vilja ha kvar. Så ta inte bort den. För jag ska kolla på den var eviga dag och tänka på dig!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!