helgen

I helgen har vi inte gjort så mycket.. I Torsdags kom Lolloh och Jenny hit =).. Trevligt trevligt. Sedan har Mats och dom varit här. Har varit en skön helg. Igår tog jag och älsklingen det bara lugnt. Och slappa framför tv:n. Göttans var det.. Idag har vi inte gjort mycket. Ligger på soffan och glor på något dåligt tv program. Haha. Får se vad som händer idag.

Älskling jag tycer om dig mest av allt. Går inte förklara hur lycklig jag är med dig! Du lyser upp min dag! När du kolla in i mina ögon och sa att du var lycklig med mig med vart jag varm i hela kroppen! Känslorna för dig kommer aldrig dö ut! Jag tycker om dig så sjukt mycket! Vill aldrig förlora dig! Hjärtat du är det bästa som någonsin har hänt mig!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!